wat zijn ze LELIJK! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu wat zijn ze LELIJK! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu

wat zijn ze LELIJK!

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

03 Februari 2013 | Nederland, Groningen

Na lang dubben toch de knoop maar doorgehakt: vandaag een paar nieuwe bergschoenen gekocht. Dat betekent afscheid van mijn trouwe Lowa's die een mij onbekend aantal jaren mee geweest zijn naar allerlei uithoeken. Hitte en extreme vochtigheid (zoals te zien is op de foto) in Ladakh net na de overstromingen bij Manali. Toen toch een (prachtige!) wandeling gemaakt die dag, door rivieren en kletsnatte bossen en ....geen natte voeten!

Nu gaan ook deze Lowa's aan de kant en heb ik na twee keer zeer teverden geweest te zijn over Lowa nu schoenen van het merk Meindl gekocht. Ze zijn spuugLELIJK maar hopelijk heb ik er net zo veel plezier van als van mijn oude beestjes. Ik vond die eigenlijk nog wel prima en heel stevig, tot ik deze aantrok, dat zijn net skischoenen vergeleken bij mijn heerlijk ingelopen oude exemplaren ;(

Wel, het inlopen kan beginnen, in deze Lowa's heb ik nog nooit ook maar één blaar gehad dus ik heb wel wat te verliezen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Agnes

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 66795

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 30 Augustus 2013

Kilimanjaro-expeditie

01 Januari 2013 - 19 Augustus 2013

Voorbereidingen

Landen bezocht: