Eerste teamtraining - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu Eerste teamtraining - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu

Eerste teamtraining

Door: Agnes

Blijf op de hoogte en volg Agnes

23 Januari 2013 | Nederland, Groningen

Ik dacht dat we vanavond zouden beginnen met de eerste hardlooptraining maar nee, we starten met de teambuilding en een uitleg van Ivo die onze personal trainer gaat worden. Ivo legt op tempo uit wat de uitkomst van de fietstest was, hij noemt mijn uitslag als voorbeeld: iemand van 46 met een Vo2 max van 31 komt dus uit op bovengemiddeld. Dank u! Niemand weet dat het over mij gaat, hoewel.... hoeveel 46-jarigen zijn er eigenlijk in de groep? Vandaag eentje minder want ik ben jarig nu en 47! Veel vragen over de uitslag en dan op naar de fitnesszaal. Ivo demonstreert de oefeningen en maakt mooie reclame voor het fitnesscentrum. Lid worden kost 14,50 per maand. Niet duur maar omdat de minimum duur van een lidmaatschap een half jaar is ga ik er toch weer aan voor dik 80 euro. Oef!!

De trek begint op te spelen en Richard legt de communicatiestijlentest uit maar hij is mij al snel kwijt. Mag ik naar huis ik heb nu toch wel heel erg veel zin in eten. Uiteindelijk om kwart voor 10 aan de pasta. Dat kan gezonder.... maar ja, soms loopt het even zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Agnes

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 69014

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 30 Augustus 2013

Kilimanjaro-expeditie

01 Januari 2013 - 19 Augustus 2013

Voorbereidingen

Landen bezocht: