Bijna vertrekken.. - Reisverslag uit Hoogkerk, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken.. - Reisverslag uit Hoogkerk, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken..

Blijf op de hoogte en volg Agnes

16 Augustus 2013 | Nederland, Hoogkerk

En toen kwam het allemaal opeens heel dicht bij: nog 2 nachtjes slapen en dan gaat het gebeuren. de afgelopen weken nog rustig door getraind, nog een hele zaterdag gewandeld met Astrid (en zowaar de magische grens van 35.000 stappen op een dag gehaald!), regelmatig hardgelopen waaronder nogmaals een 10 km. Zal het genoeg zijn?

Gister na lang uitstellen mijn tas gepakt, ik keek zo eens naar de bult en naar de duffelbag en wist genoeg: dat gaat niet passen. Dus meteen maar rigoureus er door heen onder het motto: als ik nu ruimte overhoud mag er weer wat bij. En jawel, in één keer dicht en nog een pietsje ruimte over. Dat laat ik zo. Maar omdat mijn dagrugzak ook nog lang niet vol is mag toch mijn -ik hebmnietechtnodig maar hijzitzoontzettendlekker blauwe fleecejack mee. Geluk zit in kleine dingen, nietwaar? Nu de mp3 speler nog vullen en ontdekken dat ik meer mp4 bestanden heb en die pikt ie niet. Dus al weer een tijdje zoet met converteren. Wordt tijd dat ze daar eens wat op vinden!!

Laatste klusjes zijn nu zo ongeveer gedaan, vanavond lekker naar Noorderzon en zaterdag gaat de tas echt dicht en ga ik alvast naar Kampen, hoeven we zondag niet voor dag en dauw weg hier. Ik blijf toch een avondmens. Ook een uitdaging de komende twee weken!

Ik sluit dit deel van mijn blog nu af, de voorbereidingen gaan over in het echte werk!! Actuele info op www.kiliblog.nl. Ik neem niets computerachtigs mee dus mijn twee weken offline gaan morgen in.

Uhuru Peak we komen eraan....

  • 16 Augustus 2013 - 17:17

    Baudy Kooi:

    Hey Agnes. Heel veel succes en vooral veel plezier. Super uitdaging. Groetjes Rein en Baudy


  • 16 Augustus 2013 - 19:22

    Gerlanda Dirksen:

    Hi Agnes,

    Ik heb je grotendeels gevolgd via FB. Mooi om te volgen. Ik wens je een hele mooie en veilige wandeling toe. Aan de voorbereidingen, de omgeving, je doorzettingsvermogen, positiviteit en je team zal het niet liggen. Dus dat moet goed gaan. Zodra het kan laat dan eens van je horen en zien.

    Lieve groet en petje af!

    Gerlanda

  • 16 Augustus 2013 - 22:53

    Yvonne:

    Je kunt het, je wilt het en...
    Je vindt het leuk.
    Succes
    Liefs Yvonne en Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogkerk

Agnes

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 6991
Totaal aantal bezoekers 66796

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 30 Augustus 2013

Kilimanjaro-expeditie

01 Januari 2013 - 19 Augustus 2013

Voorbereidingen

Landen bezocht: