Tocht om Garrelsweer deel 3 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu Tocht om Garrelsweer deel 3 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu

Tocht om Garrelsweer deel 3

Blijf op de hoogte en volg Agnes

01 Mei 2013 | Nederland, Groningen

Geen idee of ze het echt in de gaten heeft maar Labrador Luna lijkt al te snappen waar het heengaat: wandelen! Yvonne maakt een heerlijke lunch en dan zijn we er klaar voor. We besluiten de voor vandaag geplande wandeling uit te stellen naar een andere keer en ons tochtje van vandaag ietsje korter te maken om de geblesseerde enkel van Yvonne wat rust te gunnen. Het is prachtig weer dus een korte nazit in de tuin lijkt ons helemaal geen straf.

En ach, het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit waar we langs lopen, het is hier overal mooi, via Wirdum lopen we terug naar Garrelsweer waar de stratenmakers druk in de weer zijn met de Stadsweg. Terwijl Yvonne probeert zaken met ze te doen om ervoor te zorgen dat we volgende week met Hemelvaartsdag als we willen klussen ook met de auto bij de pastorie en de kerk kunnen komen maak ik nieuwe foto's voor de facebookpagina van Het oude Kerkje van Garrelsweer.

We belonen onszelf met een heerlijke kop witte thee in de tuin. Daarna weer terug naar Hoogkerk en meteen door naar Leeuwarden voor een intervisiebijeenkomst van de leergang Bedrijfskunde. Zo, dat zijn de betere, lekker afwisselende dagen: 's ochtends drie werkafspraken, lekker lunch met lieve vriendin, samen heerlijke wandeling maken en 's avonds weer even aan het werk. Om 22.00 uur thuis en dan de mail nog. Ja, dat krijg je ervan als je overdag doet of het vakantie is ;) O ja, het is vakantie....

Morgen voor dag en dauw naar Leiden ... vakantie?