Stadspark eo - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu Stadspark eo - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Agnes Schilder - WaarBenJij.nu

Stadspark eo

Blijf op de hoogte en volg Agnes

03 Mei 2013 | Nederland, Groningen

De weersverwachting is perfect dus de schoenen maar weer ondergebonden en op pad. Om 14.00 uur afgesproken op de stoep bij Ni Hao met Annie. Vanwege het mooie weer is onze bestemming snel bepaald, op naar wat misschien wel het heerlijkste terras van Groningen is: Kaap Hoorn!

Via de Ter Borchlaan wandelen we richting Eelderwolde en al snel hebben we Kaap Hoorn in het vizier. Eigenlijk is het ook allemaal heel dicht bij. gezellig kletsend zijn we zo maar aangeland bij onze eindbestemming.

We zijn uiteraard niet de enigen maar toch is er nog plaats genoeg op het terras. Zo, daar word je loom van zeg! We trakteren onszelf op thee met taart en wandelen dan via Hoornse meer weer terug naar ons vertrekpunt.

Daarna in vliegende vaart naar de stad gefietst waar ik nog net om 3 minuten voor 6 de Phonehouse haal waar ze ook nog voor elkaar kregen wat vanochtend in Leeuwarden niet lukte: een harde reset van mijn telefoon. Vervolgens naar huis gefietst en alle apps en contacten weer terug gezet. 't Is effe werk maar mijn telefoon doet het weer. Hoera! Kijken hoe lang ie dat volhoudt...

Volgende week verder wandelen in Utrecht?